2 de octubre de 2017

Denim








( skirt Stradivarius outlet; t-shirt Zara; shoes local store; bag Primark )

Hola amores! que tal vuestro fin de semana? yo lo he pasado en grande, las que me seguís por IG sabreis que he estado en Marbella en una boda, reconozco que iba sin muchas ganas por cansancio y otras circunstancias, pero fue un día de muchas risas y emociones!

Hoy os traigo con un look básico pero efectivo! me lo he puesto esta mañana para hacer unas compras! tenía muchas ganas de una falda vaquera pero no encontraba ninguna que se ajustara a mi cuerpo, tengo los huesos de la cadera pronunciados y muchos tejidos que son rigidos me molestan

Hi loves! how was your weekend? I've had a great time, those who follow me by IG will know that I've been to Marbella at a wedding, I recognize that I was not looking forward to fatigue and other circumstances, but it was a day of many laughs and emotions!

Today I bring you with a basic but effective look! I put it on this morning to do some shopping! I really wanted a denim skirt but I could not find any that fit my body, I have hip bones pronounced and many tissues that are rigid
are uncomfortable to me

2 comentarios: